The Babe in the Bar
S6, E7: When human remains are discovered in the world’s largest chocolate bar, a “sweet” event for a candymaker (guest star Wayne Knight) quickly turns bitter. As eccentric chocolate factory owner Jimmy Walpert deals with the tragedy, the team soon discovers that the victim was a mysterious character whose past is full of secrets, lies and love affairs. Meanwhile, Cam struggles with her daughter’s decision to attend a university that fails to meet her high standards, and Hodgins asks Angela to arrange a party to announce her not-so-secret pregnancy.