The Bat Jar Conjecture
S1, E13: The guys decide to compete in the university's Physics Bowl, but since Sheldon's only focus is to prove his mental superiority, the guys kick him off the team. To take his spot, they enlist his nemesis Leslie Winkle (recurring guest star SARA GILBERT).