Celebrity Prank Wars The Bella Twins - Brie Bella V. Nikki Bella
S1, E6: WWE Superstar Brie Bella gets stuck in a trash compactor, but it's actually her prank on fellow WWE superstar and twin sister Nikki. Nikki strikes back with a beauty makeover Brie will never forget.