The Bella Twins, Dr. Paul Nassif, Metta World Peace, Tori Spelling
S2, E7: Brie and Nikki Bella reconnect with a loved one who was killed in high school. Dr Paul Nassif and his sister are brought to tears as Tyler brings through their late mother, and Metta World Peace is shaken by an old family tragedy.