The Big Bran Hypothesis
S1, E2: After Leonard tries to do a favor for Penny, Sheldon ruins the plan. Leonard volunteers to sign for a package, hoping to make a good impressionon Penny. However, when he involves his obsessive-compulsive roommate, Leonard sees his attempt at chivalry go horribly awry.