The Big Game
S5, E9: With a big football game coming up and a record to break, Coach Cam is intensely focused and showing no mercy even when the opposing team is playing with an unexpected disadvantage. Elsewhere, Claire is determined to prove to the staff that she is more than just the boss’s daughter, and Phil tries to teach his kids a lesson about optimism, but the universe just isn’t cooperating.