The Big Mistake
S2, E36: During a race against SuperJulie in their SamSpaceships, SamSam damages SamPlanet’s traffic controls which causes huge traffic jams! Samsam feels guilty and is tormented by Bigbaddream, so he decides to return to the scene of the crime to fix the mess he has made.