The Big Picture
S2, E2: Max invokes a hospital-wide census in an effort to get to know the staff of New Amsterdam on a deeper level; Reynolds takes a leap of faith that lands him in hot water; Dr. Castro extends her treatment plan to more patients in the hospital.