The Block Party
S1, E5: Brick's teachers tell Frankie and Mike that he is 'socially challenged'. Mike believes that enrolling Brick on a basketball team is a good way to get him to interact with others, but the idea falls through. However, when Mike enters the neighbourhood block-party lawnmower contest, he realises that Brick has some special talents. Meanwhile, Frankie joins a booster club.