The Blockette Problem/The Tulip Problem
S1, E14: Peg and Cat work on the set for the Radio City Music Hall Blockettes. When Neighbour Ladies Connie and Viv have a tiff, Peg and Cat must bring peace by making sure each has the same number of flowers.