The Bloody Crown
S3, E22: With the Mikaelson compound overrun by an army of enemies, Klaus must face judgement for centuries of cruelty. Elsewhere, an unexpected arrival stuns Marcel, while Elijah, Freya, and Kol search for a way to save their family.