The Blue and the Gray and the Brown
S2, E15: After Cleveland saves the drive-through cinema, he's head-hunted by Stoolbend's Preservation Society to help the great-great-grandson of the town's founding father save its historical park. Later, when Cleveland hears of the town's legacy, he sets about re-writing history.