The Boba--Get; Be Your Own Bean Wylde Pak
S1, E8: Lil's favourite boba shop is closing! The kids try to save the café using pucker limes, but are quickly forced to save Canyon Valley from the pucker. Lil and Min both realize how similar they are to their mums and set out to distinguish themselves.