The Bond In The Boot
S5, E2: Brennan and Booth investigate the body of a man murdered for the undisclosed contents of a briefcase; early evidence leads the team to suspect secret operatives are at work, and their theories are supported when the liquefied remains of a CIA agent are discovered in the trunk of a car; meanwhile, Brennan's best-selling book leads to financial success, and serves as a point of contention with Booth; and Jeffersonian intern Wendell loses his scholarship.