The Break Up
S1, E17: Frankie and Mike are excited when they find out that Axl has a new girlfriend Morgan and that he is in love, but just as the family is adjusting to his new bright outlook on life, Morgan dumps him, leaving him heartbroken. Meanwhile, Sue learns that she isn't the best babysitter when she looks after Brick and lets him watch a scary movie.