The Bride Wore Black
S1, E11: The town of Defiance is shocked when the remains of a prominent businessman who disappeared almost six years ago, are discovered hidden in the walls of the NeedWant. Lawkeeper Nolan and his deputy Tommy spearhead an investigation that unearths the secrets of many citizens of Defiance, causing unrest on the eve of Alak and Christie's wedding.