Firebite The B*stard King
S1, E6: Tyson reunites with Shanika after a vampire attacks her; learning that Eleona could help lead them to her mum, Shanika makes a decision to go back down to the lair with Tyson; with Tyson and Shanika gone, the Vampire King attacks the community.