Secrets Of Playboy The Bunnies & The Cleanup Crew
S1, E3: Playboy hired the most attractive women in the world by promising an environment where they would always be protected, but outside of the Playboy Mansion, the Bunnies faced dangers and abuses that were covered up by the Playboy "cleanup crew."