The Calling Back
S4, E6: When a Cheyenne woman, Gabriella "Gab" Langton (guest star Julia Jones) is assaulted on the Rez by oil rig workers, both Mathias and Walt find themselves unable to pursue the suspects due to issues of jurisdiction. But Cady is determined and seeks the help of a Federal Prosecutor to bring Gab's assailants to justice.