The Calm
S1, E11: With a low food supply at camp, Clarke and Finn lead a group out to hunt for food and wind up in a compromising position. With Finn’s life in danger, Clarke makes a game-changing decision. Meanwhile, Raven makes Bellamy an offer he can’t refuse. On the Ark – Kane risks his life and is reunited with Chancellor Jaha and Abby.