Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These The Capture of Iserlohn, Pt. 1
S1, E6: Sub-lieutenant Greenhill is added to the crew of the 13th Fleet; Captain Schönkopf and members of his regiment, the Rosen Ritter, begin implementing a plan to infiltrate Iserlohn Fortress disguised as Imperial soldiers.