The Cardinal Rules
S1, E1: Bruce Arians and the Arizona Cardinals start the 2015 season determined to win the Super Bowl. After a knee injury, quarterback Carson Palmer returns, and he joins forces with receiver Larry Fitzgerald and two new running backs.