The Chimes at Midnight
S3, E6: Tommy's plan to extricate himself from political entanglements hits a snag when Speaker Donatello seeks his help passing the budget. Declan learns more about Tommy's involvement in the Waterfront Project and connects Tommy to Nozzoli. Elsewhere, Michael's jealousy over his mother's attachment to Colin adds fuel to his paranoia about Colin and Kath.