Waterworld Africa The Chobe River
S1, E6: Deep in southern Africa, a mighty river snakes through untamed wilderness. Its vast flood plains are a magnet for wildlife. In the dry season animals travel great distances to reach this oasis and during droughts space and resources are at a premium.