Ollie's Pack The Chosen One Stinks / Not Anothe
S1, E1: Ollie's stinky sweat is a hot commodity in 'The Chosen One...Stinks', then in 'Not Another Superhero Movie', Ollie, Cleo and Bernie need to make an epic movie to save the Film Club. (S1, ep 3)