The Closet Case
S7, E3: Being the cool dad that he is, Phil helps Haley convince Claire to allow Dylan to move in temporarily, but after seeing how intimate living together means, Phil is having major second thoughts. Mitch takes on a much needed consulting job that just so happens to be for Jay’s biggest rival – Closets, Closets, Closets, Closets! – which doesn’t go over well with Jay, and elsewhere, Gloria and Cameron disagree on how to handle Manny’s girl problem at school.