The Clown Problem / The Ninja Problem
S1, E20: Peg and Cat help Mac achieve his dream of being a clown in the circus, by teaching him how funny it can be when things are exactly the wrong size. Peg and Cat help their friend Aki find the fifteen missing cherry blossom trees.