The Cold Open
S1, E2: Now that they're on board, Matt and Danny try not to crumble under the pressure of putting on their first big show, where the stakes are outrageously high. Also high are the number of complaints the network is getting over the `Crazy Christians' sketch, which Jordan defends to Jack.