The Cold Turkey
S4, E3: It's Thanksgiving morning at the Cohen house, and the family is still dealing with what happened in Mexico. Sandy makes a deal to help Volchok but lets Ryan intervene and finally settle the score. Meanwhile, as Summer packs for a trip home to visit her family and Seth for the holiday, she wonders if she can deal with Newport any more.