The Colonization Application
S8, E17: A trip to the pet store ends in a fight after Amy learns Sheldon has applied for a one-way mission to colonise Mars. Meanwhile, Leonard surprises Penny with a very adult purchase, and Raj gets into trouble when he snoops around Emily's flat.