The Con
S5, E6: Liam and Lindsey attempt to keep their relationship under wraps, but things go wrong when Navid's jealousy gets the better of him. Riley admits his feelings to Annie, but she's more interested in pursuing her relationship with Colin. Meanwhile, Max needs Naomi and Alec to work together when he struggles to find out how his company's technology was hacked.