The Conversation
S1, E10: A woman enlists Walter's help to find her missing husband, whom she last heard from three days previously when he left a voicemail message instructing her to find a safe place to hide with their daughter. However, the man's connections to a gang complicate the case, along with the arrival of an FBI agent assigned to investigate his alleged criminal behaviour.