The Countdown Reflection
S5, E24: Howard Wolowitz crosses over into the final frontiers of space…and marriage on the fifth season finale. When Howard and Bernadette decide they want to be married before his NASA space launch, the gang rushes to put on a wedding. NASA Astronaut Mike Massimino guest stars as Himself.