The Crew Builds An Ice Cream Shop / The Crew Fixes A Squeak
S1, E3: When a windy day derails construction on an ice cream shop, Rubble and Crew are on the chase; there's a mysterious squeak in City Hall, so Mayor Greatway asks Rubble and Charger to find and fix the squeak before her big speech.