The Crossover
S4, E12: Helen takes the reins at NHS Hampstead Hospital; Max gets creative to help a patient; Reynolds makes a decision about Malvo; Iggy and Bloom help their patients understand the underlying cause of their stress; Wilder employs unconventional techniques.