The Cruellest Month - Part 1
S1, E3: When resident Marc Fortier suddenly goes missing, Gamache returns to Three Pines and discovers the village's dark past with St Anthony's; Lacoste finds out the truth about an important piece of evidence in Blue's disappearance.