The Curious Case of Jr. Working at the Stool
S1, E14: Cleveland Jr gets a job at the The Broken Stool, and begins to learn responsibility. When he starts making changes to the bar that Cleveland and his friends hang out, a good old fashioned father-son rivalry breaks out.