The Dawn of a New Day
S1, E2: Mackenzie Phillips guest-stars as a waitress whose reaction to the death of her cab driver husband makes Jordan curious about the real story behind the cabbie's killing. Meanwhile, Garret is uncomfortable with the attention from "the weird girl."