The Descent of Man
S9, E19: Nick and Riley investigate a suspicious attack on a skydiver, and when Catherine and Greg are then called to a double murder, it seems the two cases share a surprising connection. Elsewhere, Ray struggles to solve the death of a religious fanatic in the desert.