The Descent
S2, E12: When he finds out about Elena's plan for the future, Stefan has his own ideas, and Damon asks Elena to look after the injured Rose while he attempts to get the truth out of Jules - but the situation unexpectedly turns dangerous. Elsewhere, Caroline and Matt try to be honest with each other, and she is surprised at the way Tyler reacts to her kindness towards him.