The Devil Inside
S5, E12: Enzo brings Damon a gruesome present and insists that they bond by committing an act of revenge. After finding himself in awkward and confusing conversations with Nadia, Matt impulsively decides to throw a party, where Caroline makes a shocking confession to Elena.