The Devil
S1, E6: The Turk sends Leonardo in search of the Abyssinian who has clues to the Book of Leaves. Together with Zoroaster and Nico, Leonardo heads to Wallachia to see Vlad Dracula, otherwise known as Vlad the Impaler, where the Abyssinian is imprisoned. Back in Florence, Lorenzo and Piero meet the Duke of Urbino to build a strategic alliance, while Giuliano is intent on finding the true spy and works diligently to clear Becchi’s name. Leonardo faces off with Vlad Dracula and, ultimately, uncovers another clue surrounding the Book of Leaves.