The Devil's Hands Are Idle Playthings
S5, E16: Fry desperately tries to learn how to play a Holophone in order to seduce Leela. Bender leads Fry to Robot Hell where he meets the Robot Devil. Fry has the chance to make a deal with the (Robot) Devil.