The Diamond in the Rough
S8, E10: In the first case, the Jeffersonian team investigates the death of a professional ballroom dancer who was murdered three days before her audition on a popular dancing competition show. In order to solve the case, Brennan (Emily Deschanel) and Booth (David Boreanaz) go undercover as dance competitors to see if they can find potential suspects. Then, the team investigates the murder of a well-known archeologist with a questionable reputation, who came upon a career-defining discovery right before his death. Download Part 1.