The Discovery Expedition 1901-1904
S1, E1: Ben Fogle and Dwayne Fields relive the deadly race to the pole at the beginning of the 20th Century. They land in Antarctica and transition from modern polar explorers into their historical clothes and take on the mantle of their Edwardian forebears.