The West Wing The Dogs Of War
S5, E2: House Speaker Walken presides over the bombardment of terrorist camps. Zoey's kidnappers deliver an ultimatum. Toby visits his newborn twins while drafting two presidential speeches that hinge on Zoey's fate.