The Dragoon's Wish
S1, E4: The female knight introduces herself as Dominica Skoda and allows the trio to stay in her mansion. Toru suggest that they ask Dominica to hand over Arthur's remains peacefully before using force if that fails, but Chaika is reluctant since Dominica saved their lives and has been kind to them.