The Dream Lover
S4, E11: Che and Seth take a trip to a forest, where Che has a dream and discovers that his spirit might be in love with someone unexpected. Afterwards, Seth and Summer finally speak for the first time since she rejected his marriage proposal. Meanwhile, Taylor decides that she can no longer associate with Ryan, Julie works her way back into Kirsten's life in the only way she knows how, and Kaitlin shuts out Will.