The Dude in the Dam
S9, E8: The Jeffersonian team investigates the murder of Sean Nolan, a failed model whose body is found intertwined in a beaver dam. The team soon discovers that Nolan’s fruitless modeling career left his sperm donations as his only source of income. However, when the team learns that he falsified records, they start to suspect anyone who was jilted by his donations. Meanwhile, Brennan struggles with social niceties and tact when she is drawn into a feud with author Tess Brown and Hodgins gets in touch with his motherly instincts when he plays host to a fly larva.