The Dumpling Paradox
S1, E7: When Wolowitz seduces Penny's friend and ends up sleeping with her in Penny's apartment, Penny sleeps on Leonard and Sheldon's couch. Meanwhile, with Wolowitz occupied, the guys discover that they are without a fourth member of their group. In desperation, they ask Penny to join one of their two-person Halo teams.